معمای فیزیکی!!!

 

معمای فیزیکی!!!

چطور مي توان با يخ، آتش ساخت؟

ادامه نوشته

چرا نمي‌توان روي شيشه‌ صيقلي‌تر از يخ بازي «اسكيت» انجام داد؟

 

چرا نمي‌توان روي شيشه‌ صيقلي‌تر از يخ بازي «اسكيت» انجام داد؟

ادامه نوشته

تک قطبی مغناطیسی

 

سلام

بالاخره تموم شد...

هرچند راضی کننده نبود ولی هرچی خدابخواد همون میشه...

اولین پستی که بعد از این چند وقته میخوام قرار بدم برای خودم خیلی جالب بود

چند سال داریم میخونیم تک قطبی مغناطیسی و جود نداره

ولی شواهدی چیز دیگه ای میگه...

ادامه نوشته